skład używanych słów

2007-05-13

Powrót



Dziś rozpoczynam od dawna planowaną podróż.
Czytanie - raz jeszcze - wszystkich dzieł Philipa K. Dicka
(tzn. wszystkich które posiadam ;)).

edit - poniżej lista książek, będę odhaczał ukończone
na początek biorę się za powieści, w kolejności w jakiej zostały napisane:
Kosmiczne marionetki
Słoneczna loteria
Świat Jonesa
Oko na niebie
Czas poza czasem
Na terenie Miltona Lumky
Dr Futurity
Wyznania łgarza
Człowiek o jednakowych zębach
Człowiek z Wysokiego Zamku
Możemy cię zbudować
Marsjański poślizg w czasie
Doktor Bluthgeld
Tytańscy gracze

Simulakra
A teraz zaczekaj na zeszły rok
Klany księżyca Alfy
Inna Ziemia
Trzy stygmaty Palmera Eldritcha
Cudowna broń
Prawda półostateczna
Paszcza wieloryba
Wbrew wskazówkom zegara
Blade Runner (Czy androidy marzą o elektrycznych owcach?)
Ubik
Galaktyczny druciarz
Labirynt śmierci
Nasi przyjaciele z Frolixa 8
Płyńcie łzy moje, rzekł policjant
Przez ciemne zwierciadło
Deus Irae
Radio Wolne Albemuth
Valis
Boża inwazja
Transmigracja Timothy'ego Archera

potem przyjdzie kolej na opowiadania (5 tomów)
Krótki, szczęśliwy żywot brązowego oxforda
My, zdobywcy
Czysta gra
Przypomnimy to panu hurtowo
Oko sybilli

7 komentarzy:

. pisze...

wariat jesteś, ale swój

DrV pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
DrV pisze...

prawdziwy bookjunky O_o

ja to z dicka przeczytałem tylko:
Kosmiczne marionetki
Słoneczna loteria
Dr Futurity
Człowiek z Wysokiego Zamku
Możemy cię zbudować
Simulakra
A teraz zaczekaj na zeszły rok
Trzy stygmaty Palmera Eldritcha
Prawda półostateczna
Blade Runner (Czy androidy marzą o elektrycznych owcach?)
Ubik
Galaktyczny druciarz
Przez ciemne zwierciadło
opowiadań ze trzydzieści.
i muzyki fajnej słuchasz, ostatnio zacząłem talking heads.

ale nie wiem jak przejdziesz przez taką bzdurę jak np. dr Futurity, ja bym za pieniądze nie przeczytał, w ogóle na palcach jednej ręki można policzyć książki które więcej niż raz przeczytałem, na palcach obu rąk wszystkie filmy, ja tak nie umiem :|

eee, nie jestem pewien czy wklejam to teraz drugi raz :/

bookjunky pisze...

Dickowe książki to ja lubię nawet te słabe.

Ale ale, widzę że masz spore zaległości dickologiczne no żeby nie znać trylogii Valis-Boże Inwazja-Transmigracja Timothy Archera ?

DrV pisze...

wiem, wiem, Jah mnie o to męczy cały czas, mówi, że jak nie czytałem Valis to Dicka nie znam :| muszę kiedyś sięgnąć, a w bibliotekach na te książki akurat posucha...

Unknown pisze...

nawet nie wiedziałem, że tyle naskrobał. Był genialnym pisarzem i "narciarzem"... uważaj ;)

DrV pisze...

oklaski za Dr Futurity. W ogóle jak przychodzi do przenoszenia się w czasie w takim klasycznym schemacie (nie mówię o późnym dicku) to mnie trafia :)